کد مطلب: 107246
امام جمعه شهر اردل:
کار ماهواره همانند يزيديان است
تاریخ انتشار : 1393/08/27
نمایش : 1353
کار ماهواره همانند يزيديان مي باشد زيرا هدف اصلي آن از بين بردن ارزشهاي اسلامي و اصالت خانوادگي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه، حجت الاسلام  موسي سلمانپور ظهر امروز در همايش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان بسيج در شهرستان اردل اظهارداشت: انسان بايد در هر کاري بصيرت خود را لازمه آن بداند زيرا بصيرت مي تواند ما را در مسير حق تا پاي جان نگه دارد.
سلمانپور افزود: بصيرت در اين است که کل يوم عاشورا و کل ارض کربلا است و فقط نحوه جنگ فرق کرده است و الا الان هم کربلا ، عاشورا، يزيد و يزيديان است. ابزار جنگي آن زمان تير و کمان و نيزه و از اين قبيل بود و بايد ابزار جنگي زمان خود را بشناسيم اين بصيرت و فهم درست ما مي شود.
اين مسئول در ادامه گفت: اگر ما توانستيم اين بصيرت را پيدا کنيم مي توانيم خود و خانواده مان را با بصيرت در مقابل دشمنان حفظ کنيم ولي بعضي از ما غفلت اينقدر به سراغ ما آمده است که غيرت ديني مان را به اين روش از دست نداده ايم که اين ماهواره ها تير غيبي است که به قلب بعضي از خانواده ها اصابت مي کند و اصلاً متوجه نمي شوندو تمام فکرشان فقط متمرکز آن جذابيت هاي اين ابزار پليد شيطاني است در حالي که نمي فهمند اينها خودشان ابزار جنگي دشمن را بدست خودشان به خانه هايشان آورده اند نصب کرده اند و دارند يکي يکي خانواده ها را متلاشي مي کنند.
سلامانپور درخصوص آسيبهاي ماهواره گفت:ديروز جنگ سخت بود و ما با بصيرت به رهبري امام راحل(ره) توانستيم از آن عبور کنيم ولي امروزه دشمن در لباس دين و با زبان دين اقدام به جنگ نرم نموده که تنها راه سعادت، گوش به فرمان ولي امر بودن و اقدام بموقع همراه با بصيرت مي‌باشد.
امام جمعه اردل در پايان تعداد کانالهاي مخرب را نقشه دشمن براي به باتلاق کشاندن جامعه بيان کرد و اظهار نمود:اکنون دشمن براي تخريب اذهان عمومي اقدام به گسترش شبکه‌هاي مخرب مي‌کند تا بر سرزمين‌هاي اسلامي از اين طريق سلطه داشته باشد.
انتهاي پيام
 
 
 
مهدی
| |
1393/08/28 08:20:08
0
0
سلام خدا قوت
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg